Oldalak

2010. szeptember 30., csütörtök

A várva várt

Íme Andriska micsodája. Amire meglehet, hogy már nem is tartok akkora igényt. De ezt csak félve mondom el, mert nagyon-nagyon fogtok utálni... :S



A suliban ugyanis ingyen lehet fénymásolni (amennyit csak bír a gép), még saját célokra is megengedett, így gondolom a nyomtatással is így állnak. Mindemellett van laminátor, ami A3-mas lapokat is bír. Így ma magamévá is tettem egy Igel-Werkstatt példányt, megfejtésekkel együtt természetesen.

Ma nem tudok többel jelentkezni, mert képtelen vagyok a gondolkodásra, nem hogy a fogalmazásra. 

Tschüsschen

P.S.: szóval ki is az a P.B. bácsi?!

5 megjegyzés:

  1. Orsi ! Neeeee!!!!
    Teljesen úgy érzem magam, mint ha te lennél Mózes, és mesélnél nekünk (zsidóknak) a Kánaánról!!!! (Fénymásolás, amennyit akarsz??? Ez csak valami mese lehet!)
    Csak az a baj, hogy esélyünk sincs arra, hogy ezt valaha elérjük :)

    VálaszTörlés
  2. Majd ha érdeklődik legközelebb Kriszti, mi újság velem, mesélj neki az ilyen utópisztikus dolgokról, mint korlátlan másolás. :)

    VálaszTörlés
  3. Hű-meg ha!
    Amúgy: tényleg nagyon utállak! De mondjuk, így kellene lennie a sulikban. :-)
    Én ebben az évben nem fogom erőltetni a modern oktatást. Könyv, füzet, tábla, kazetta... és én. Ennyi. Dogát is főleg üres lapra írunk, nem feladatlapra.
    Na, de ez most nem fontos.
    Azért nem küldtem képeket, mert mindig, mikor berakom a kártyát a laptopba, valami vírus izé jön elő. Hétvégén megkeresem a kábelt, hátha úgy sikerül.
    P.B.: egy nagyon híres, nevezetes vecsési német nemzetiségi érdekeltségű (vén)ember... na?! Melegszik?
    Ma én is átéltem a buszos-rókát. Voltam Pesten, amitől már eléggé elszoktam. A buszon rosszul lettem, így Kökin felvásároltam a Fornettist. Majd a metrón megint rosszul lettem, amikor leszálltam, vettem buktát. (persze ezek jól hatottak a gyomromra) :D
    A villamoson idegrohamot kaptam attól, hogy minden testrészemben volt minimum egy könyök. Brrr... Egyet értek azzal, amit korábban írtál, hogy jobb nem belvárosban lakni.
    Holnap megyünk osztálykirándulni. Remélem nem fog esni, és minden jó lesz.
    Na, mára ennyi. (úgy nézem, kicsit rám jött a szóf.sás)

    VálaszTörlés
  4. Ja, és Andriskának tényleg nagyszerű micsodája van.
    Egyébként ő mit csinál? (Lehet, hogy leírtad, de nem emlékszem és lusta vagyok most keresgélni.)

    VálaszTörlés
  5. Hű, akkor te aztán tényleg jól elszoktál Pesttől. :S

    Andriska statisztikát tanul az egyetemen. De majd csak jövő héten kezdődnek itt a szemeszterek. Úh. matekzseni, gondolom. Bár a tájékozódása pocsék: mikor mentünk anno bevásárolni, a kocsijával, lövése nem volt, hogy jutunk oda, pedig már volt ott. Gondoltam, visszafele majd menni fog. Hát azt sem tudta, balról jöttünk-e vagy jobbról. És, ami a legviccesebb: Karlsruhéban lakik, ahol szintén működik a szelektív szemétgyűjtés. És amikor első napokban kérdeztem, hogy akkor ezt hová dobhatom, a vállát vonta, nevetett és mondta, h. nem tudja. Gondolom otthon édesanyukája szemetelhetett ki mindent. Érdekes...

    VálaszTörlés