Oldalak

2010. szeptember 19., vasárnap

Wasserschloß Projekt

A múlt héten vettem egy kicsike könyvet, kb. másfél kiló és 720 oldal terjedelmű. Ruhr Kompakt névre hallgat, vagyis a Ruhr- vidék mindenét tartalmazza (városok, múzeumok, várak, sportlehetőségek stb.). Elég komótosan haladok vele, de a várak és kastélyok részt már fellapoztam, és csekkoltam, hogy itt a környékemen mik elérhetők. Tegnap, épp mikor ebédidőben fogyasztottam reggelimet, láttam, hogy az egyik vízi kastély elég közel van ide, és nem is kell tömegközlekednem (csupán svábságom miatt nem szeretnék (egyelőre :)). Andreasnak szóltam, ha van kedve, tartson velem. Így tegnap őt néztük meg:

Haus Rodenberg

A 13. századi kastélyból csak ennyi maradt fenn, és ma ún. Volkshochschule (mindenféle tanfolyamokat nyújtó szervezet) és egy Märchenbühne (gyerekszínház), valamint kávézóféle működik itt (tájékoztat 700 oldalas barátom). Mindez a városrész közepén, ami fel sem tűnik, mert olyan nyugodt és csendes volt.

És mielőtt kérdeznétek: és jókat beszélgettetek Andriskával? NEM. :)
De megköszönte, hogy elvittem magammal! :D

4 megjegyzés:

  1. Elfogadnék egy ilyen vízi kastélyt! Vadkacsa is van... Andriska akkor nem egy szószátyár. És amúgy mije van? Mert én még mindig nem jöttem rá, és kíváncsi vagyok! Tippem: cica. (?) :D
    Legyen jó a következő heted! Mi még henyélhetünk holnap, a Búcsú miatt. :-)

    VálaszTörlés
  2. Képzeld! Kétszer is írtam az előző bejegyzésedhez, egyszer jóval korábban, egyszer meg most. És mindkettő eltűnt. Nem írom le harmadszor is ugyan azt, csak ezt fűzöm hozzá:
    http://farm1.static.flickr.com/66/189307610_48feed89e5.jpg

    VálaszTörlés
  3. :( Nem tudom, miért tűnt el. A tipped nem helyes: Andriskának nincs macskája, de azt hiszem semmilyen háziállata, és ráadásul egyke. Tegnap itt voltak a szülei, elég idősek ahhoz, hogy 19 éves legyen az első gyerekük: lehet ez a "beszédességének" problémája.
    Most már csak azért sem mondom el, mije van. Majd ha itt lesz az ideje... Légy türelemmel!

    u.i.: Viszont ma láttam egy édi cicát: a réten vadászott. Ja, meg egy őzet! :)

    VálaszTörlés
  4. Hát jó. De ne felejtsd el leírni!!!!

    VálaszTörlés