Oldalak

2010. szeptember 8., szerda

Dortmund nem akar, vagy Vecsés nem enged?

Ma, kicsivel 10 óra előtt már a kígyózó sorban álltunk, hogy megkapjam a beszállókártyám a dortmundi gépre. Kicsit izgultam, mert első repülés. Nem is azon, hogy mi vár kint, vagy hogy lesz majd az elkövetkezendő pár hónap. Első "sokk"-ként az ért, hogy nem jól értelmezve az easy jet szabályait, elszámoltam a poggyászom. No, sebaj, akkor eggyel kevesebbet viszek. Az is kiderült, hogy a kézipoggyász sem annyi, amennyi: gyors átpakolás, hogy a 40 perces késéssel induló gépre időben fel tudjak szállni. Alig kiérve a váróhoz a kijelzőn már 13.20 állt indulásnak, nem 11.40. Leültünk, átgondolva, hogy is legyen az itthon maradó csomagom sorsa. Egy óra elteltével jött a hír, hogy a gépünk várhatóan 18.00-kor indul el Bp-ről. Persze, még Dortmundból sem szállt fel, ami jönne. Még szerencse, hogy Vecsés (amit itt megjegyeznék, egy szuper kis város ;)) a Ferihegy lábánál kuporog, így haza tudtam jönni arra a "pár" órára, amit utastársaim az 1-es Terminálon töltöttek, ahol ötszázötven forintos,fél literes ásványvizet lehet kapni, és a szendvics sem kerül többe, mint nyolcszázhúsz. Na jó, kaptunk kártérítést, 2400 Ft-os Airport Büfés levásárlással (ebből épp meg tudtam ebédelni).
Egy kedves lánnyal megbeszéltük, hogy mi hazamegyünk . Persze ezt csak saját felelősségre teheti meg az ember, mert ha előbb jön a gép és lemaradsz, az a te bajod. De ez a kedves lány felajánlotta, hogy megcsörget, ha valami változás állna be a 6 órás indulás ügyben.
Fél 5kor, itthon ücsörögve hív is, mégpedig, hogy TÖRÖLTÉK a járatunkat. Hozzá kell tennem, hogy hazaértem, a Wc-ben kivettem vmit a tartóból és leszakadt. :) Ekkor elgondolkodtam, hogy valóban fel kéne szállnom erre a gépre?!

Vissza a reptérre: visszakaptuk a csomagjainkat, és egy papírt, hogy holnap reggel indul a mentesítőjáratunk. De így legalább ismét pakolhattam a csomagból, csomagba, hogy megodjuk azt a nyomorék 20kg-os, de egy böröndös kérdést. :)

Remélem, ez a kezdeti zavar nem vonul végig a kint töltött napjaimon.
Mindenkit puszilok, és köszi a sok mindent!

Legközelebb, reményeim szerint,már Dortmundból jelentkezem!

4 megjegyzés:

  1. Szevusz kedves barátném!

    A sztori azon részén, hogy törölték a járatod, és a wc-ben lezsakadt valami (hasaltam:)) , de természetesen egy filmes vonatkoztatást itt beszúrnék: Végső állomás! ez egy intő jel volt!!!:)))
    Személyes dolgokról majd emailt váltunk, például milyen a lakótárs (férfi), illetve kivel ismerkedtél már meg ( férfi) :)))
    Jó legyél, jó tanítást, és tudod a mottónkat: Üsd vágd nem apád (ha rosszak a kölkök!) :DDD

    Puszi. Kriszti

    VálaszTörlés
  2. Így lesz! Remélem látod a szobás képen, hogy a nagy megpróbáltatások árán is kivittem a képet :)

    Köszönöm a hozzászólásod is :)

    Majd jelentkezem itt is meg ha olyan, privátban is ;)

    Pussz

    VálaszTörlés
  3. Hú, még jó, hogy nem kaptál idegrohamot! Én azt kaptam volna. :-) De minden jó, ha vége jó!

    És köszi, hogy meghívtál ide, követni fogom!!!

    VálaszTörlés
  4. Tudod minden úgy jó, ahogy történik. :-) :-*

    VálaszTörlés