Oldalak

2010. szeptember 14., kedd

A hűtőszekrény

Minden lakás és gondolnánk, minden ember életében központi szerepet játszik. Andreas ebben az esetben szerintem kivételes személy. Íme a mi hűtőszekrényünk:

Tartalma beköltözésem óta (6 napja) nagyjából változatlan. Ebből a balra eső, első ja! tejet leszámítva minden az én tulajdonom. :) Mert hogy Andreas mirelit pizzán, nutellás toast kenyeren és csokis corn flakes-en él, immáron másfél hete.

Ma megyünk Andriskával bevásárolni (merthogy neki van autója, meg MÉG valamije, ami miatt a szívembe lopta magát ;), de erről majd legközelebb).Igazán kíváncsi leszek milyen vetélytársai akadnak majd az én hűteni valóimnak.

u.i.: Katus: hát az tuti, hogy nem fogok ráismerni Bencusra, de az is, hogy ő meg engem nem ismer majd fel. Remélem majd Emma mesél neki emlékeiből rólam, mert lassan ő sem tudja majd, ki vagyok :( Fényképezd a manókat sokat! :)

u.u.i.:  ma még jelentkezem egy bejegyzéssel, csak (Hajni vágyakozása miatt) még kell egy fotót készítenem a bicóról, ami eddig elmaradt.

4 megjegyzés:

  1. Te kis pajzán! Én tudom, hogy mije van Andriskának, ami megdobogtatta a szíved, na de a többiek!!! Még a végén azt gondolják, hogy ilyen "rosszéletű" pedofil szexista gyereket neveltem :)
    Légy szíves, minél előbb áruld el a többieknek a "titkot" !
    Na és persze, hogy hiányzol mindenkinek!
    Mikor költözhetek? Holnap? Jövök! (Lehet, hogy Hajni is szívesen csatlakozna) Az is lehet, hogy egy egész repülőt fel tudnánk tölteni.

    Deine "Rabenmutter"

    VálaszTörlés
  2. Mi az, hogy pedofil szexista?! Hisz' nyílt titok, hogy gerontofil vagyok :) (remélem ismertek annyira, hogy tudjátok, ez teljesen komoly)

    Akkor lassan írok is az easy jet-nek, hogy kaphatnék-e egy névre szóló repülőt, ha már így növelném a forgalmukat :)

    VálaszTörlés
  3. Na, itt álljunk meg! Természetesen szeretnék költözni, benne vagyok...De! Előbb tudnom kell, mije van Andriskának????

    VálaszTörlés
  4. Sajnos még nem láttam közelről Andriska szívmelengetőjét, de amint a közelemben lesz, le is fotózom. :-O :D

    VálaszTörlés