Oldalak

2010. október 3., vasárnap

Semmilyen hétvége

Azt hiszem eltelt az első, elég semmilyen hétvégém. Főleg azért, mert nem volt kedvem túl sok mindenhez. Sikerült 2 nap járással, de kiváltanom a bérletem (jippi), sőőt kaptam hozzá egy négyzetrácsos spirál füzetet meg egy 2 GB-os USB sticket (yeah).Valamint kiváltottam egy BahnCardot, amivel 25%-kal kedvezményesebben utazhatok az egyáltalán nem MÁV színvonalú német vonatokkal. Csak hogy érzékeltessem, itt az emeletes vonat, az az alap. Eddig nagy átlagban mindig emeletessel utaztam innen be a belvárosba. De volt már, hogy a düsseldorfi ICE-szal suhantam. Azt már nem is nevezném vonatnak.
Szombaton végigjártam ugyanazokat  a helyeket Do-ban, ahol már eddig is jártam, mert átjött Köln mellől az egyik vecsési ismerős. Elmentünk ugyan az egyik, itteni legszebb vízi kastélyhoz, csak hogy az annyira privát kézben van, hogy még a kertrészébe sem lehetett bejutni. Úh. nem sokat lehetett belőle látni. :(
Ezenkívül a háziasszonyi teendőimet láttam el, és döglöttem. Csupa izgalom, ugye?

Viszont: feltöltöttem az eddigi képeket ide. Igyekszem majd továbbra is képeket tenni a bejegyzésekhez, ha lesznek, mármint képek és ha blogspot barátom is úgy akarja.

További kellemes vasárnapot kedves olvasóim!

5 megjegyzés:

  1. Hat bizony kicsit jobb vonatok is vannak a vilagon mint a balatoni szemely. Es az meg nem a legrosszabb az orszagban :)
    Remelem jol erzed magad, a semmilyen hetvegenek meg megvan az a varazsa, hogy nagyon otthonos erzest ad. Legalabbis nekem :)

    VálaszTörlés
  2. Pontosan, nagyon otthonos érzést kelt :)

    VálaszTörlés
  3. A bérlet az remek. Meg a vonatcsodák is. Mondjuk én szeretem a jó magyar IC-ket, amiken még van dohányzókocsi... :D
    ja, és dögleni jó! A sajnos már elmúlt hétvégén igen sokat csináltam ezt. (sajnos, de már nem tudok változtatni rajta) :-)
    A képek nagyon jók!
    Jó Igeles hetet!

    VálaszTörlés
  4. Ja, és, hogy abszolút képben legyél:
    http://index.hu/belfold/2010/okvalasztas/eredmenyek/pest/vecses/

    VálaszTörlés
  5. Bizony jó a bérlet, méghozzá azért is, mert hétköznap 19h-tól, valamint hétvégén kolátlan utazhat velem plusz egy fő. Úh. ha jönne látogatóm... :) (meg ugyanezekben az időpontokban bicót is vihetek ingyen magammal)

    Köszi a választásos linket is, e-mailben kaptam a nemzetiségiről is.

    Az igelezés pedig jól halad.

    VálaszTörlés