Oldalak

2010. október 8., péntek

Plakátok és újságcikk


 

4 megjegyzés:

  1. Tök jó a faliújság! Nem jutott volna eszembe soha ez a Mo. négyszeres rápakolása Németora! Meg hát, a világ egyik legjobb helye, a Balaton sem maradhat el.. Ügyes vagy!!!!

    Ja, és azért szólhattál volna, hogy Ajkára fogsz költözni, ne egy újságcikkből tudjuk már meg.... :D
    De szuper, hogy meg vannak veled elégedve! (Mondjuk, miért ne lennének?)

    VálaszTörlés
  2. Én is az újságból tudtam meg, hogy ott lakom. A mérjük össze nem teljesen az én ötletem, anya mondta, hogy ilyet is lehetne. Láttátok volna a gyerekek arcát, mikor még mindig és mindig kellett egy egy Magyarország :) És úgy csodálták a parlamentet meg a kalotaszegi kézműves nénit, mikor mondtam, hogy azt a szekrényt bizony kézzel festi, boáá, el voltak hűlve teljesen. Próbáltam érdekes képeket mutatni. Szerintem összejött. :)

    A bajuszos mese aranyos, nagyon. Most feltúrom a dolgaim, hátha kihoztam egy Janikovszkyt. :)

    VálaszTörlés
  3. Van német Janikovszkyd? Én most sasoltam őket a könyvesboltban, de egyenlőre spúr voltam megvenni, annyi könyvet vettem mostanában... Meg találtam egy Nógrádi Gábor oldalt, ahol német szemelvények vannak a könyvekből. Írtam nekik, hogy két könyv kapásból jól jönne, de azt a választ kaptam, hogy nincs német nyelvű cucc, ez csak felhívás keringőre, hátha valaki kiadná. De a részletek azért tök jól használhatóak!
    http://torespont.hu/vkonyv/deutsch/works-pro.php

    VálaszTörlés
  4. Nem, nincs német Janikovszkym, hanem a magyar nyelv hiányának pótlására gondoltam,hogy olvasok majd Janikovszkyt, mert olyan jó. De nem hoztam ki :( Még jó, hogy egy kettő fellelhető a neten. :)

    VálaszTörlés