Oldalak

2010. október 4., hétfő

Nina a feketelistán

Persze, ez kicsit túlzás, de ma nem indult túl jól a napja.

Kezdődött azzal, hogy én is 10 perccel a betervezetthez képest értem ma reggel a suliba. Ez még nem is volt gáz, a többiek (1-2. osztályos ofők) már elrendezték a saját termeiket, a miénk még nem volt sehogy. De mikor beértem, volt még fél óra a kezdésig. Frau Grothe és Heine jöttek, és mondták, mit honnan hozzak és hogyan rendezzük a termet be, amit kaptunk. Közben már intenzíven keresték Ninát, hogy mégis, hol marad, és mit is képzel! (így) Huhh, hát kezdtem picit kínosan érezni magam, mert én sem értem oda oly korán, pedig Frau Grothe felajánlotta, hogy reggel visz, de mondtam, hogy elbicózom, és hogy fél körül ott leszek.

Nina úgy 10 perccel a becsengetés előtt érkezett meg. Aztán mondták is neki, hogy mérgesek rá, és hogy miért. Tiszta Patrona érzésem volt, mikor nem tud az ember mit csinálni, mert mindenbe belekötnek, gondoltam, na most aztán lesz itt nemulass. De Nina valójában nem is értette, miért is mérgesek rá. Majd Frau Grothe kicsit emeltebb hangon közölte, hogy mert most nekik  kell csinálni a mi munkánkat. :S Kicsit görcsbe állt a gyomrom, hogy most szóljak, vagy ne, de ha igen, egyáltalán mit, meg most mit magyarázkodjam, de úgy éreztem, jobb, ha én nem szólok semmit, úgyse tudnám teljesen jól kifejezni magam, úgyhogy pakoltam tovább a kellékeket. Lehet engem csak azért nem osztottak ki, mert ca. 1 hónapja vagyok csak itt, de lehet csak én képzelem azt, hogy ki kellett volna. Nem tudom, nem is hoztam fel a témát többet.

Ezt követően még vagy 6 percet bezsélt Frau Heine Ninával, hogy ezt a helyzetet, hogy lehetne megoldani, meg hogy mire figyeljen, stb. De nem volt annyira Patronás leb*szós a helyzet. Ezt persze mind abban a teremben, ahol mi voltunk, így tök kényelmetlen éreztem magam, míg ott konfliktust oldanak meg én ott ácsingózom, néha a feladatlapokat nézem, de totál idiótának tűntem, tuti, aki nem érti, hogy most el kéne húznia. Így picit ki is mentem, a folyosón álltam akkor egy ideig, aztán elmentem Frau Grothe-hoz (gondolom a fenébe kívánhat már, mert mindig abba az osztályba megyek, ha nagyon nincs mit tennem), hogy nagyjából tájékoztasson már olyan apróságokról, mint javítás, meg hogy mégis higy jönnek oda a kölkök- mi hozzuk őket, vagy maguktól gyünnek.

A Werkstatt jól megy. Van olyan kis elsős, aki 5 feladattal végzett már (13-ból), és van olyan elsős is, aki egyet sem fejezett még be. Persze, a legnehezebbel kezdte, képről kellett leírni, mi van ott. Felajánlottam neki, hogy keressen másik feladatot, és ezt majd folytatja máskor, de nem. Arra viszont még nem tudok megoldást, mi lesz akkor, amikor csütörtökön ott áll előttem majd 6 gyerek, hogy ők mindent megcsináltak már (főleg, hogy még pénteken is ez a program). Úh. lesz még Frau Grothenál villámlátogatásom :) had örüljön, a drága.

Viszont most mindjárt jön is értem, mert megyünk az isibe a szülőkkel a karácsonyi bazárra dolgokat készíteni. Nem tudom mit. De bevállaltam. Remélem nem goblenezni kell... :S

4 megjegyzés:

  1. Huhh....Jó kis nap. Az enyém is hasonlóképpen alakult, mint Nináé, csak én nem késtem el.
    :D :D :D
    Na, és gobleneztél?

    VálaszTörlés
  2. No, mi történt veled? (írhatod e-mailben is) És mg mindig nem érkezett meg az ígért e-mailed...

    Nem, bakker, tejes tetra pak dobozokat nyírtunk 2 ill. 4 cm.es csíkokra fel, mert abból majd a kedves szülők táskát fognak fonni. Mondta is az egyik tnő, hogy Magyarországon is csinálunk mi ilyen "Mist"-et? :D Mondtam, hogy ilyet nem! :)

    VálaszTörlés
  3. Nem érkezett meg, mert a lényeg-a képek nincsenek meg. Eddig tök jól fel tudtam tölteni a gépre, most meg nem tudom, mi lett, nem megy valami miatt. Várom Öcsit, majd ő segít.
    Amúgy, nem rossz ez a táska, ha van valakinek türelme. Rákerestem, nem semmi! Ilyesmiket találtam: http://www.creadoo.com/Content16766 Ilyet gyártotok majd?
    Amúgy már lenyugodtam. Sulis dolgok csapták ki a biztosítékot, pedig elhatároztam, hogy nem fogok semmin kiborulni ezzel kapcsolatban. Vettem magamnak ezt-azt, meg jól elvoltam ma, úgyhogy minden ok. :-) És nemsokára itt a nyári szünet!!!!

    VálaszTörlés
  4. Jaja, ez a terv, hogy ilyet gyártunk. Nem tudom, mi lesz belőle. Lehet, nem éri el a méretet. Grit (Frau Heine) mondta, hogy a minik majd a "Pikolöchen"-eknek (pikoló) lesznek jók. :) A hangulat jó volt.

    Amúgy pedig a vásárlás tényleg kompenzálja a rossz dolgokat :)

    VálaszTörlés