Oldalak

2010. október 18., hétfő

A hetem

eltelt. Úgy ahogy volt, a nagy semmivel. Kirándulni nem voltam: az idő sem kedvezett és a hangulatom sem. És így napjaim azzal teltek, hogy befőtt szinten elvoltam. Ezért sem nagyon írtam. Moziztunk egyet a WG-vel, azaz Katharina, Andreas und ich. Első közös program, izgi :) Emellett pedig elég sokat beszélgettünk Katharinával, hát, mondjuk inkább úgy, hogy ő beszélt sokat, én meg értettem, miről beszél. Ez nem is baj, azért nehéz sokszor kifejeznem magam. Ez volt a problémám már Grazban is, hogy azért komolyabb témákban gyatra a szókincsem. Bár ha elég időt kapok, összekaparok egy értelmes beszélgetésre valót :) De majd fejlődöm. :)
Rengeteget sétáltunk, ma főleg, vagy 1 órán át, itt  a környéken. Meg is simiztem végre egy cicát :D Egy fekete macska volt. Katharina nem egyezett bele, hogy hazavigyem, pedig vhogy becsempésztem volna, az tuti.
Holnap reggel bevetem magam a külföldieknek szánt hivatalba, és addig ülök majd a nyakukon, amíg nem kapok egy munkavállalásit. Dolgozni akarok, mert a semmittevésben megőrülök.
Szerdán meglátogatom Swaantjét. :) Aki nem tudja, ő volt Vecsésen, a Falusi suliban tanárasszisztens, ugyanezen program keretében, mint én. Valójában az egész ötlet, hogy én is pályázzak, tán ebből eredt, hogy jött a suliba egy tanárasszisztens. Aztán már tök jó lesz, mert kezdődni fog a suli! Nagyon várom, tényleg! :)
Katharina fejébe vette, hogy most nekem német pasit kell keresnem, hogy itt maradjak még legalább 3 évet :) Aztán vagy 10 percig Andreast dicsérte, hogy milyen jó parti lesz és így meg úgy. Én meg kikerekedett szemekkel főztem tovább, és mondtam, hogy erről tegyen le! :) Amúgy ha a szomszédok átnéztek épp' a konyhába, voltunk egy látvány: én a fagyos darált hússal szöszölök a tűzhelynél, Katharina meg aerobikozik mellettem :D

Jól vagyok, nem kesergek, csak hiányzik, mindenki!
Tessék nekem írni! Vagy hozzászólni! Bárki! Sok erőt ad, higgyétek el. Ilyen távol nagyobb szüksége van rá az embernek, mint egy falat kenyérre! (najó, nem dramatizálom tovább :))

Csók és ölelés!

7 megjegyzés:

  1. Látom, hatott a dorgálásom, és született egy új blog bejegyzés :)
    Majd hívlak este.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Orsi blogját olvasók!
    Jelöljétek be magatokat jobb oldalt, a blog követői között, biztos jól esik majd neki, ha látja, hogy milyen sokan olvassátok, még ha nem is írtok megjegyzést a blogjaihoz.

    Köszi
    "Orsi anyukája" "néni"

    VálaszTörlés
  3. Szia Orsi, megjöttem Pécsről, igaz, hogy már péntek éjjel, de azóta elég nyomi vagyok.
    Macskahiány ellen azért jó az utcán fellelhető cicák simogatása! Meg a tudat, hogy micsoda gyönyörű állat vár itthon! :D
    Sok sikert a munkavállalásihoz, meg a munkataláláshoz! Biztos, hogy sikerülni fog.
    Ha találkozol Swaantjéval, egyrészt puszi neki, másrészt említsd már meg neki légy szíves, hogy küldje el e-mailben a Schülerzeitungot. Hátha így szóban hatásosabb. :-)
    Nem rossz ötlet ez a német pasis dolog, de azért csak ésszel! Bár, biztos vannak jófej Jensek és Kurtok. :D
    Katharina már elviselhetőbb? Nem láttuk még Andreast, lehet, hogy egy adonisz, csak te itt titkolod?! :D
    Sok puszi, sok falat kenyér és minden jót!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia Orsi anyukája néni! Bejelölöm, de ezzel kapcsolatban majd mesélek valamit! :D

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a V.I.P. olvasó-blogolóimnak a hozzászólásokat, meg a toborzást. Meg úgy mindenki másnak is ám, persze. Valóban jól esik a hozzászólás, mert ha sokáig nem látom az ismerőseim reakcióját, hajlamos vagyok azt hinni, hogy el vagyok felejtve.. :S Pedig nem igaz, tudom ám, csak hát ilyen szeretethiányos liba vagyok. :) De hát láthatjátok, milyen őrmester anyával áldott meg az ég: még szerencse, hogy az ostorod nem ér el idáig... :) Ma azért elég jól vagyok, mert beszéltem egy órát Berni barátnőmmel, aki Münchenben au-pairkedik.
    Köszönöm mindenkinek falat kenyereket. Próbálom majd jól beosztani :)

    VálaszTörlés
  6. Na hellóka, jaj tudom, hogy nekem is szólt az utolsó pár mondatod, hogy tessék írni, de mentségemre szolgáljon, nagyon későn jövök haza, mindig van mit csinálni, mint ma is, mert siettem haza fürdetni Maszatot. :)) szegény, úgy nyávogott végig, de basszus retkes és bolhás volt, így ahelyett, hogy 2000ft-ért vettem volna valami cseppet, ami 1 hónapig jó, és attól még dzsuvás marad a jószág, egy kis fürdőt vett a macska...persze ő ezt biztos másként meséli el Zsuzsinak a szomszéd macskának, de hát mindenkinek meg van a maga verziója.:DD

    Hogy hogy nem mész kirándulni?? annyira rossz az idő?? vagy kedved nincs? Milyen munkát szeretnél kint csinálni?és milyen 3 év??????

    Képzeld hétvégén voltunk Demjénen Maxékkal éjszakai fürdőzésen, még soha nem voltam, nagyon érdekes volt, a meleg vízben dögleni, amikor kint olyan 4fok volt, de legalább ezt is kipróbáltuk. Ja és Rózsit javítottuk még hétvégén, mert az ablak kiesett, vagyis lecsúszott, mert tudod alul a gumi összeragadt és az ablak fent maradt, szóval most már tudok ajtót szétszedni mellékesen.:)))

    Képzeld holnap megyek elméletileg wakawakázni, Zsófi noszogatott, meglátjuk milyen lesz, majd leírom.
    És megnéztem azt a macska esküvőt, nagyon beteg!!!mondanám, hogy mert német, de szerintem itthon is vannak ilyen elmeháborodottak, akik elvennék a macskájukat.:) lehet figyelnem kell Gábor-Maszat kapcsolatára....:DDDD

    most behoztam a lemaradást, úgy érzem.
    jó legyél, puszi,és majd tényleg próbálok reagálni a bejegyzésre, de akkor tessék elmenni kirándulni, megírni, hogy lehessen kommentálni!

    VálaszTörlés
  7. Igen is, Én&Mendez!
    Tudom, hogy semmi okom nem lehetne a nyavalygásra, mert kiváltságos dolog, hogy itt lehetek. És semmi szemrehányás nem volt az utolsó mondataimban, csupán tényleg jól esik, ha írtok, ennyi.

    Kirándulni: igyekszem. Csak nem akarok még egy Bochum-sokkot kapni. :) Holnap megyek Siegenbe, Swaantjét látogatni. Azt hiszem elmegyünk onnan Kölnbe is. Úgyhogy majd írok, hogy írhassatok :)
    Ja, ma lezúgtam a lépcsőn, mert nagyon igyekeztem. Már úgy is rég volt folt a lábamon :)

    VálaszTörlés