Oldalak

2011. március 4., péntek

Karnevalfeier

Tegnap sor került iskolai karneválozásra, méghozzá egy Kinder(spiel)halle-ban. Ez egy nagy csarnok, olyan játszóház szerű, de egyben görkoripálya is, csak XXL-ben. Nem tudom, van-e ilyen odahaza, én nem vagyok ebben túl jártas. A gyerekek hozhatták magukkal a rollerjüket, egykerekűjüket, görkorit, X-boardot, és élvezhették a sok mászófalat, mászótornyot, focipályát, ugrálóvárat, meg a animátor feladatait. Jó volt, mi tanárok mondjuk szétfagytunk, mert nagyon hideg volt bent. Persze, csak görkorit kellett volna húzni, aztán menni egy-két kört, már nem fáztunk volna. De eljött az idő, amikor én is beálltam ilyen rohangálós játékokba, főleg, hogy kevésbé fázzak.


Indián Alessia, Pipi Jessica és Vámpír Tabea a 2a-ból




Bertina, a két Praktikantin és Ilka, mint Ampelmann ;)

Egy varjú, Biene Frau Heine és Frau Schumacher, als Clown

Frau Göbel-Wiemers, mint BVB drukker, Frau Pfützner, akiről nem tudtam megállapítani, mi lehet, Beatrix, Frau Enners-Dauber, mint jamaikai és Frau Lagemann

Tauziehen, most már ezt is tudom :)

Hiába a drukkolás, a fiúk nyertek :(

Makarena

mint a verebek... :)

A Maszk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése