Oldalak

2011. március 2., szerda

Karneval

Ma kiderült, hogy be kell öltözni a holnapi gyerekkarneválra. Na, hazafelé menet gyűjtögettem a költséghatékony ötleteket. Vettem egy fekete parókát és vadásztam egy Hexenhut-ot, gondoltam, feketébe öltözve, van egy piros-fekete csíkos harisnyám, tök jó lesz, fekete ruhadarabjaim meg vannak (miniszoknya, felső). Közben megláttam egy fekete boát is pár euróért, gondoltam, ha nem is most, a jövőben jó lesz valamire. Aztán idővel arra is rájöttem, hogy a feketéből sok mindent ki lehet hozni. Úh. most még a fekete macska és a varjú is felkerült a listámra, főleg, hogy a varjúhoz jól használható a tollas boa ;) (na meg talán legyőzöm az undorom ezzel a döggel szemben )

A mai nap jól telt, bár nem gondoltam, hogy beérek a suliba. Ma már negyed nyolckor tudtam kiverni magam az ágyból, DE csináltam kaját, mert már akkor nagyon éhes voltam. Tekertem a suliba ezerrel, pont becsengetésre estem be..., de beértem :) Hazafelé a nagy kosztümhajhászás közben betalált egy vénember. Annyira undorító volt. Azzal kezdődött, hogy mikor felszálltam a villamosra, ott cuppogott nekem. Ránéztem azzal a kedves nézésemmel, üzenve, hogy ezt fejezze be, de rögtön. Hát nem sikerült. Végig stírölt, meg tényleg cuppogot, valami undorítóan. Na, persze, hogy egy megállóban szállt le velem. Majd mikor elhaladtam mellette, mert hát mondom, volt vagy 70, persze, hogy fürgébb vagyok, elkezdett füttyögni. Én meg hátrafordultam, azt bemutattam neki. :D Tudom, nem szép dolog, de nagyon undorító volt már, ahogy viselkedett.

Na, készülődöm, legyártom a jelmezem ;)

Majd igyekszem képekkel szolgálni a holnapról, főleg, hogy Beatrix minnie mouse lesz :D Állati!

2 megjegyzés:

  1. Most olyan sok bejegyzésedet olvastam egyszerre, hogy nem is tudom, mire reagáljak.
    A program, amit felsoroltál tök jól hangzik! Irigykedek. :-)
    Az Ungarn Mappék határozottan tanulságosak, jó, hogy megmutattad. R. szülei el tudom képzelni, miket hallottak rólad... A vénember, hát, brr... Nem gáz a bemutatás szerintem. Nekem is volt nemrég izgi kalandom. Múlt héten,Pesten, egy féllábú részeg ember akart meghívni egy cukrászdába, majd egy kb. 100 éves vak bácsi vallott szerelmet a buszmegállóban.
    Mi lett a jelmezed végül?
    Nekünk holnap lesz, biztos jó lesz, csak ti fogtok hiányozni!!!!

    VálaszTörlés
  2. Igen, hallottam, hogy nem volt neted most egy ideig, de jó, hogy újra itt vagy köztünk, az éterben :)
    Ja, biztos jó lesz a farsang, itt nincs semmi gyerekek által előadott produkció, vagy jelmez-mustra. Nem szeretik szerepeltetni a kölköket, erre jöttem én rá :)
    Mindjárt töltök fel pár képet a tegnapról.

    VálaszTörlés