Oldalak

2011. február 22., kedd

Amikor a józan ész győzedelmeskedik

Tarkannal sikerült végre megejtenünk egy találkát. Úgy indított, hogy telefonált, mikor odaért az asztalhoz, ahol már ültem, és kezet nyújtott, közben rám se nézett. Paff, gondoltam. Majd igyekeztem beszélgetni, de rájöttem, lehet nem kéne, mert egyre jobban fény derült arra, mennyire "nagy" az érdeklődése felém. Az egy dolog, hogy nem tudja, merre van Magyarország, de érezhetően letojta, ki és mi vagyok. Én igyekeztem és felvetettem, hogy csináljunk mégis valami programot, menjünk el valamerre a városban. Neem, ahhoz hideg van, mondta. Jó, akkor mégis mit csináljunk? Mivel fáradt, mondja ő és hogy én is, menjünk hozzá vagy a nagybátyja lakására aludni, s bár a nagybátyjánál nagyon hideg van, így majd felmelegítjük a lakást. Csóváltam a fejem. Mondtam, jöjjön el velem a nyelvsuliba, mert szeretnék érdeklődni ott. Nehezen, de rábírtam. A "menet" úgy történt, hogy 2 lépéssel előrébb rongyolt, mint én, szóltam, hogy, hahó, tudnál mellettem jönni, na, akkor lassított, de nem sokáig tartott. Újabb folt tisztult ki előttem. Majd olyan dolgok, hogy kinyit egy ajtót, és mikor lépnék be, belép előttem, vagy hogy meg se várja, hogy felvegyem a kabátom (az egy dolog, hogy nem segíti fel), de már kint vár az ajtó előtt, apró de nagyon erős jelzések, hogy én nem erre vágyom.
A villamoson egy irányba tartottunk haza, majd mondtam, hogy akkor most megyünk haza: igen, megbeszéltük: te is haza, én is haza. Az elbúcsúzása az lett volna, hogy megint kezet nyújtott, mintha az utcabéli ivócimbi lennék, én meg odahajoltam, és adtam neki két puszit. Hát most ezen a fickón igazodjon ki az ember... Szóval anyukám és kedves aggódó rokonok, barátok, koppanhat az a kő a szívetekről ;)

No, de evezzünk más vizekre, mondjuk a magyar tablóékéra. Ma három órám volt a másodikosokkal, és az Ungarn- Projekt lezárásaképp' tablókat készítettünk az eddig tanultakról. El voltam ájulva, mennyire ügyesek és milyen jól figyeltek. Persze, nem ment zaj nélkül és voltak, akikre bőven többször rászóltam, sőt, ki is küldtem őket, mert baromkodtak, de összességében nagyon jól sikerültek a művek. Oben-unteneztünk is újra, magyarul, és úgy, hogy levettem már a szavakat, szóval hallás alapján megértik a jobbra-balra-le-fel instrukciókat. Olyan büszke voltam rájuk ;) Aztán az első óra szünetében odajött az egyik kislány: Frau Molnár, én nagyon kedvellek, és megölelt :D Nem tudom, mivel váltottam ki ezt az érzést, de mondtam neki, hogy ennek örülök ;)

Végezetül csatolok pár képet a tablókról. Vannak hibák is benne, csak akkor vettem már észre, mikor tollal odaírták. :S











Csók, kedves olvasótábor!

P.S.: az utolsó képen, aki a zöld papírt, amelyik nincs még szétszabdalva, tartja a kezében, az Marek ;)

8 megjegyzés:

  1. Hol találtad azt a nagyon klassz jó nagy Dunás képet?! :) Nagyon jóóóó!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Melyik Dunásra gondolsz? A Budapest térképre? Mert azt én rajzoltam meg ;)

    VálaszTörlés
  3. Wenn du im deutschen Rundfunk hören wirst, dass es in der Nähe von Budapest ein großes Erdbeben gegeben habe (KonjunktivI), sollst du wissen, dass es der Stein verursachte, der mir vom Herzen gefallen war. (Vorzeitigkeit)
    Szóval büszke vagyok rád! A többit majd skype-n :)
    Még annyit: A csajoknak huszonévesen általában nem a kiegyensúlyozott, megbízható pasik jönnek be. Gondolj anyádra és még tudnék egy-két nevet sorolni az ismerőseink köréből :) Ilyenkor szoktuk elkövetni azokat a hibákat, amiktől anyaként szeretnénk megóvni benneteket. De magunkból kiindulva tudjuk, hogy ez úgy sem sikerül, ha ti magatok nem jöttök rá.
    Nagyon jók lettek a tablók! Gratulálok!
    Ja, "Hírös embör" lettél! Kikerült a képed a sulitévére :) Ha megnyugtat, Judit is ott hesszel melletted.
    Pussz
    Rabenmutter

    VálaszTörlés
  4. Mi ez a grammatika lecke, édesanyám? :) Azért én nem kívánok/tam hozzá feleségül menni, ugye tudod :) És különben is: hiba lennék?!?!?! na széééép :S ;)

    Igen, sokkal jobb érzéssel tölt el, hogy nem egyedül szerepelek a tévében (huhh), így talán Hajni sem fog (annyira) utálni ;)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszenek a tablók. Az én kedvencem a Steckbriefes.
    A grammatika lecke de aranyos! :-) És hát én is így gondolom. Feleségül menni? Na, neee!!! http://www.indavideo.hu/video/A_Torok_Es_A_Tehenek

    Amúgy, katasztrofálisnak tartom, hogy kint figyeltek Judittal a kivetítőn, nem tudom, hogyan fogom kiheverni, hogy én nem vagyok ott. Ma viszont nehezményeztem, hogy a honlapon nem vagytok fent, úgyhogy megtettem a megfelelő lépéseket ez ügyben...
    R.n... lenyugodott?

    VálaszTörlés
  6. Úristen! Mégis kint vagytok!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a Mehemede-s videót, nagyon aranyos. Talán jelzésértékűnek vegyem a mondandóját?! :) Hajni, szerintem kérd ki magadnak, hogy nem szerepelsz a képernyőn, biztos orvosolni fogják a problémád ;) R.n...-val nem találkozom: ha itthon vagyok, akkor a szobámban, és ő sem terpeszkedik el a konyhában, vagy ilyesmi - elég nyugodt így a dolog. Jobb nem látni, mintha itt sem lenne. :)

    VálaszTörlés