Oldalak

2010. november 27., szombat

Foltocska

4 megjegyzés:

  1. Hú! Ez szépen néz ki! :(

    Még jó, hogy több mint 1000 km távolságban vagyok, mert egyesek azt hihetnék, hogy állandóan bántalmazlak. :)

    Ildi mondta, hogy írt neked bajorul. :)

    VálaszTörlés
  2. cukkermukker, december 1. 10 órai bejegyzés: Szeretem a dinnyét! --> lélekemelően mókás...

    Remélem, közben jobban lettél!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, ez a dinnyeevő macska :D Szerintem nem adtak neki enni egy ideig :)

    Jobban vagyok, köszi. Voltam orvosnál, megállapította, hogy nincs eltörve a bordám, "csak" zúzódott és van egy golyónyi vérömleny is közte, és a mozgástól, meg minden mozdulattól, ahogy nyomódik, az fáj. Ma itthon maradtam, nem voltam suliban, persze, így fekve, semmit téve egész bírható a dolog, de holnap már megyek újra.

    VálaszTörlés