Oldalak

2010. november 22., hétfő

Weihnachtsmarkt, terrorveszély és a "Ceasar-kutya"

Igen rég írtam már, de pár napja gondoltam bele, hogy lassan november vége van. Nem tudom, mikor szaladt el így az idő, és hogy én mégis hol voltam, hogy észre sem vettem. A nem írásomnak oka lehet az is, hogy kevesebbet jutottam el odáig, hogy az e-mailek és közösségi hálók csekkolása után még írni is legyen időm. Dolgozom ... Úgyhogy suliból rögtön oda szoktam menni, és olyan 8-9 felé érek haza, ekkor már csak arra van energiám, hogy még nagyjából összepakoljak másnapra, mert 6kor már kelni kell. Másik oka, hogy nem írtam, talán az lehet, hogy mostanra már minden megszokottá vált: nem érdekes már annyira az, hogy Fachwerkhausokat látok, vagy hogy az iskolában milyen más a rendszer. Természetesen biztos akad még felfedezni való, csak odáig nem jutok :)

5 napja megnyitott a Weihnachtsmarkt, és 5 napja kellett volna hírt kapnom, hogy maradok-e tovább, vagy sem. Ma kaptunk egy mailt, hogy ezzel nem tudtak foglalkozni, mittudomén milyen bajok miatt, de HAMAROSAN értesítenek. Ez a hamarosan azt hiszem elég szubjektív fogalom, így nem reménykedem abban, hogy a héten talán lesz ebből bármi is. Mindemellett Marion és a suli is kétnapi rendszerességgel érdeklődik a meddig? felől.
 De a Weihnachtsmarktra visszatérve: nagyon nagy, és rengeteg (már most) az ember. Vagy 5km-en keresztül ehetsz haltól kezdve kolbászig mindent, sőőt még felmosólapokat is lehet kapni a ringlispiellel szemben. :D Egészen búcsú hangulata van az embernek a sok hintától, meg a szivárványszínben pompázó karácsonyi műházikóktól, ahol vagy épp a Mikulás bújuk be a kéményen és a feje már a másikon jön ki, vagy a kékfényű hó csúszik le a háztetőről. Giccsparádé XXL-ben.


Aztán egyik nap bezsélgettünk Katharinával, mert hogy mindig erősen hangoztatja, hogy majd ide menjünk meg oda, meg tök jó, de én már csak bólintok, hogy jó, persze, tudom, csak a szája jár: mindig lemondja, ha épp aktuális, vagy elfelejti vagy hasonlók. Így mosolygok neki, azt slussz. Na  a lényeg, hogy a minap is előtört belőle ez a szociális mozzanat, hogy csináljunk valamit a hétvégén. Én mondtam, hogy a Weihanchtsmarkton körbejárhatnánk, mert eddig még csak átsétáltam az egyik kereszteződésén. Erre ő, hogy NEEM, oda most nem lehet menni, mert hogy terrorveszély van, és hogy fokozottan őrzik meg bla bla. Nem igazán értettem, ami nem újdonság, mert szokott cifrákat beszélni. Megint bólintottam, hogy oké, oda akkor nem, de nem igen hittem, amit mond. Már csak amiatt sem, mert - talán nem is írtam még- mikor Marionék kutyavásárlásra adták a fejüket, Katharina is nagyon benne volt az ügyben. Aztán kérdeztem is tőle, hogy ugyan milyen kutyát vesznek: erre pssszst, ez titok, csak Marion meg ő voltak nézegetni, és még nem is biztos hogy lesz, de meglepetés lesz, egy kölyök Ceasar kutya. Jaj, mondom a pici fehér? Igen- mondja K. Na, akkora titok volt, hogy másnap már meg is volt a kutya. :D Én csak 1 hét múlva láttam a kutyát, mikor mentem le lisztet kölcsönözni. Azt mondja Marion: gyere be, itt alszik. Bemegyek, keresem a kis fehér gombócot, sehol nem látom. Mondja Marion, épp alszik, és a kanapéra mutat. Na, a kanapén egy már kifejlettebb (tehát nem kölyök) németjuhász- agár szerű, FEKETE kutya feküdt. :D Ebből kiindulva nem igazán hittem Katharina terrorriadalmának. De aztán mikor jó anyámmal értekeztünk, ő is mondta, így már hihetőbbé vált a dolog. :)


Katharina és a háztartásról lassan egy könyvet írhatnék ám. Nem tudom, ez a lány hogy élte túl, mikor egyedül élt, vagy legalábbis felügyelet nélkül: szerintem a Holdról jött, már lassan mást nem tudok elképzelni. Múlt héten szénné égetett egy edényt. Természetesen az edény volt a szar, mert 5 PERC (!!!) alatt odaégett benne a tej. :D Ez a mániája, hogy feltesz valamit főzni, majd bemegy a szobába, és magára csukja az ajtót. Az meg ott fő, majd ég. Az edény sorsa a kuka lett, azóta sem vett újat. Másnap el is vettem a közös dolgokból a grazi müzlis tálam. Levágnám a haját, ha történne azzal valami! Én este, hát volt már 10 is, arra értem haza, hogy súrolószerbe áztatja az egész főzőlapot. Nem szóltam neki, hogy az nem túl nagy ötlet, mert rászárad. Ott állt vagy 3 órán át, aztán meg mosogatta egy 1 órán át, hogy leszedje. Természetesen a vége az lett, hogy másnap, mikor főzni vagy csupán tiszta edényt szerettem volna a mosogatóról levenni, még át kellett mosnom egy jó párszor, hogy ne kapjak vmi mérgezést a súrolószertől. Megáldott vele az ég.

Megyek főzni, mert a menzakaját lemondtam: nem is annyira finom, hogy azért fizessek, és ha bent eszem, le is késem a buszom, és várhatok 1 órát a következőre.

Pussz mindenkinek, és írjatok, ha van időtök: akár ide, akár mailben.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, hogy így bírod a munkát,további kitartást hozzá! Majd e-mailben kifaggatlak a kávézóról, izgatja a fantáziámat. :D
    Terrorveszély... Én a hülyék nyugalmával nem szoktam ilyenekről tudni (bezzeg anyukád mindig mindent tud), szóval rákerestem a neten, hát ez nem igaz! Pedig milyen gyönyörűek ezek a vásárok! A csillogás-villogás, az illatok...És, hát ez a giccsparádé, mint tudod nálam numeró egyes!Bújkáló Mikulás... Elő is veszem a (neked bizonyára nagyon tetsző)zenélő, forgó, ablakra mászó Mikulás gyűjteményemet!
    Katharina no comment, nem semmi csaj!
    Abbahagytad a jó német menzakaja evést, nahát! Remélem, mihamarabb megtudod már, mi a helyzet a hosszabbítással.

    VálaszTörlés
  2. Jaj! Még valami! Plesi papi tv sztár lett!!!!!!
    Nézd majd meg a nov. 21-i Heti hetest! Meglepetésben lesz részed. (Rtl most)
    Csak tudnám, hogy mennyi gázsit kapott ezért :)

    VálaszTörlés
  3. Na most én is úgy jártam, mint Hajni!
    Írtam egy kommentet, szerintem elküldtem, és sehol semmi:(
    Akkor még egyszer írom:
    Drága gyermekem! Nagyon behízelgő volt számomra egy fél sor a bejegyzésedből.
    Ez azt jelenti, hogy 25 év együttélés után még mindig hiszel nekem!!!!!!!!
    Szóval akkor el van felejtve, meg van bocsájtva (szép germános szerkezettel :)) a "mikulás", a "nyuszi" és a "jézuska" :)

    Hajni! Elolvasva a megjegyzésed, megint rá kellett jönnöm, hogy "milyen tökéletes" vagyok. Néha már zavar is ez a mérhetetlen perfektivítás :D

    VálaszTörlés
  4. Hmmm... Most már nem csak a munkahelyemen vagyok frusztrált. (No, mindegy, előkapom a Bakost, és sunnyogva megnézem, mit jelent a "perfektivitás".)


    Amúgy, haláli ez az oldal, nézzétek meg:
    http://www.dzsuszti.net/kepregeny/kepregeny14.aspx

    VálaszTörlés
  5. No, most mär mindenki tudja, milyen körülmenyek között kellett felnönöm: egy "tökeletes" anya mellett. Igy mär mindent ertetek, ugye?! :)(bocs, a sulibol irok, kein ekezet)

    Ma letettek efgy cetlit az asztalomra, hogy "Spüldienst" vagyok. Szoval maradnom kellett, igy egy kesöbbi busszal tudok csak hazamenni.

    Plesi papibol fel perceket (sem) lättam azon a nyavalyas rtl most-on, mert ällandoan töltött. De majd vegignezem, mert a Hajos "Sanyi most mindjärt elenekli a Lady Karneval" -beszoläsäig jutottam, de akkorät felnevettem, hogy beleremegett a szoba :)
    Es Hajni linkjet meg most lätttam, szoval igyekszem potolni hiänyossägaim.
    Kepzeljetek, fuilmet keszitenek rolam :D A rszleteket nem ärulom el egyelöre, de remelem legaläbb Brad Pitt-et is meghivjäk " a forgatäsra", termeszetesen, mint mellekszereplöt. Bär tudom, sok az elfoglaltsäga Magyarorszägon. :D

    P.S.: Magdalena M., csak tudja, kedves, "A Mikuläs", "A Nyuszi" es "A Jezuska" megbocsäthatatlan bünök!!! :)

    VálaszTörlés
  6. ???? Miért, a Mikulás, Jézuska, Nyúl nem létező dolgok???? Na ne már!
    Filmet készítenek rólad? Azért ez már nem semmi! Előre látom, hogy a Vecsés TV is le fogja adni hamarosan! Izgi, várom a beszámolót majd.
    Amúgy, megértem sanyarú sorsodat: ma nem tudtam egy pár szót, de Perfektíva persze az összeset csípőből kivágta! :-)

    VálaszTörlés
  7. Puff!
    Most olyan voltam, mint a Jóbarátok Chandler-e!
    Na de, hogy "chandleresen" mentsük a helyzetet: a nyuszi, a miki, és a jézuska nem léte mind nem számít ahhoz képest, hogy benneteket (Orsi és barátnője) ..... (Remélem, Orsi tudja a folytatást, Hajni neked meg elárulom a suliban)
    A csípőből vágott szavakról meg annyit: ki tudja, hogy jók-e???

    VálaszTörlés
  8. ... ha azt akarja jelenteni, hogy nem a gólya hozott, elájulok!!!!

    VálaszTörlés