Oldalak

2010. november 27., szombat

80 nap alatt

sikerült tegnap először komolyabb kárt tennem magamban. Ahogy az apai vér és a gének diktálják, nem szabadulhatok meg az esésektől, zúzódásoktól, lila foltoktól. Tegnap reggel, a busz felé igyekezve, amint kikanyarodtam az egyik főbb útvonalra itt a lakóövezetemben, a bringa hátsó kereke kicsúszott alóla, én meg estem, és mivel a kabátom ujja beleakadt a kormányba, így még csúsztam is egy pár métert a bicajjal. Egy jó pár helyen megütöttem magam, de főleg a bordáimat, úgyhogy mindenféle mozdulat, levegővétel és olyan ösztönös dolgok, mint tüsszentés, vagy lehajlás elég nagy fájdalmakkal járnak. :S Az éjszakám sem volt túl jó, nem igen tudtam sehogy aludni, főleg háton ment csak az alvás, de akkor is fájt a levegővétel. Nem hinném, hogy eltört volna a bordám, akkor minden még fájdalmasabb lenne.A bal oldalam most egészen szép színekben pompázik: a térdem alatt egy jól megtermett zsemlényi lilás zöld folt virít, a combomon kisebb zöld foltok díszelegnek, és a karom is fáj, ha mozdítom, de megnézni nem tudom, mi  rejtőzhet ott. :)

Tegnap a suliban úgy jó pár órával el voltam késve mindig magamtól. Mire észbe kaptam, már vége is volt valaminek. Ez azért lehetett, mert most mindent felére lassítva csinálok :). Tegnap az iskola összes embere karácsnyi barkácskodott és sütött: a suli csupa finom sütemény után illatozott. Mi is, főleg ablakdíszeket készítettünk. Jöttek anyukák is segíteni, úgyhogy egészen ünnepi hangulat volt már, csak zene nem szólt :S
A képen Frau Schumacher és a gazemberek: David, Fabio, Lars és Jonas :)

Nálunk csillagok, plüssmacival, hintalóval, almával és fenyőfával töltött Mikuláscsizma, valamint mézeskalács készült, természetesen papírból. :) Ehető dologként a szülők és gyerekek által készített Plätzchen sorakozott fel, ami valójában linzer (Perfektíva persze tudta, mikor meséltem neki, hogy nem tudtam teljesen, mi az).

Az ablakokban az elkészült csizmák képe, illetve árnyéka: nagyon hangulatos volt :)

Ma Elenivel találkozom, de azt hiszem, átteszem holnapra. A munkát lemondtam a hétvégére, korlátozott mozgásképességem miatt :)  és emiatt sem fogok ma időben bejutni a találkára. 

Szép hétvégét és kellemes első Adventet mindenkinek! 

5 megjegyzés:

  1. Jaj, Orsi, remélem tényleg "csak" lila foltokról, meg fájdalomról van szó. Biztos, hogy nem kell dokihoz menni???
    Neked is jó adventkodást, de VIGYÁZZ MAGADRA!!!!
    Perfektívának meg majd összeállítunk egyszer valami "spontán" kérdés-sort! (amire hetekig készülünk előtte titokban)
    Nagyon mutatósak a díszek, a mézeskalácsosat el is loptam. (mármint az ötletet)

    VálaszTörlés
  2. Remélem, hogy semmi komolyabb: Grazban is sikerült ilyen esést produkálnom, akkor az eső esett, és megcsúszott a kerekem a villamossíneken. Hetekig fájt, ugyanezen a helyen, de aztán elmúlt. Sajnos, ha eltörik, akkor sem lehet vele mit tenni. :S

    Készítettem egy adventi koszorút, és most még sütni is kedvem támadt. :) Perfektívához máris lenne egy kérdésem: meg tudja-e mondani (szótár és internet segítsége nélkül) mi a Mikulás virág németül? Én tudom ám, de csak a boltokban kiírt táblák miatt :)

    VálaszTörlés
  3. Perfektíva nem tudja a mikulás virágot németül. Gondolom, ha már megkérdezted, nem Nikolaus-Pflanze. (El tudnám neki a "Weihnachtsröte" kifejezést képzelni :) Szabadon a Morgenröte alapján :)
    De azért ugye nem hagysz hülyén meghalni??? Megírod?
    Nemsokára jön a "mindenben nagyon jó" értem, és megyünk az Öregékhez dárdlizni. Szeretnénk ismét lealázni őket :) Reméljük sikerül.

    VálaszTörlés
  4. Perfektíva ismét nem hazudtolta meg magát: Weihnachtsstern a becsületes neve. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi a Landeskundét!!!! (Amúgy beírtam, hogy mit ad ki a webfordítás: "Blume von Weihnachtsmann") :D :D
    Perfektíva és MNJ hajrá a játékban!

    VálaszTörlés