Oldalak

2010. november 8., hétfő

Életjel

Ennyire futja most, de nem feledkeztem el rólatok, csupán az elmúlt hetekben felgyorsult az élet. Nagyon röviden, volt ugye Bonn, meg a találkozó: izgalmas volt, és jó volt hallani mások történeteit is, kivel-hogy bánt el a sors az asszisztensi munka során :) És azt is "jó" volt hallani, hogy másoknak sem megy oly könnyen a barátok szerzése, pont azokból az okokból kifolyólag, amiért nekem is nehézkesebb volt (idős tanári kar, nincs kedv az egyedüli utazgatáshoz stb.). Elenivel lassan úgy leszünk, mint borsó meg  a héja. Najó, azért mégsem, de az elmúlt hetekben, mióta ismerjük egymást, elég sok közös programunk volt. Aztán az elmúlt héten, Bonn és Dormtund közti vasútvonal tüzetes megismerése mellett (ugyanis napi kétszer ingáztam oda-vissza, mert Szilvi barátnőm meglátogatott idekint) nem is igen aludtam. A héten nem volt olyan nap, hogy éjfél előtt hazatértem volna. Hétközben Bonn, meg suli, meg Szilvivel városnézés. Hétvégén színház vagy mozi Elenivel. Nagyon élvezem, hogy végre nem kukulok itthon. :)

Mindemellett a héten nem mehettem Düsseldorfba, mert helyettesítenem kell Beatrixot a 2-ban. Ma már túlvagyunk az 1. napon :), bekeményítettem, mert dumálnak egész végig. Holnap kíváncsi leszek, mi lesz belőle. :) Úh. a düsseldorfi kirándulásról le kellett maradnom. És, ami még jó hír lesz, talán, ...

Tudom, hogy nem sikerült túl izgalmasra, elnézéseteket kérem. Egyelőre ott tartok, hogy remélem, túlélem a hetet, mert már most hulla fáradtnak érzem magam. Szerdán már lesznek Beatrixék, mert hogy PISA-ban vannak, ezért kell helyettesítenem. Mindamellett pedig ezt totál nem szabadna, vagyis a bonni találkozón elmondták, hogy ez illegális, csupán a felelősségvállalás miatt sem szabadna nekünk egyedül órát tartani, úgy, hogy senki nincs ott. PISA-ban meg azért vannak, mert 3 partneriskolával (olasz, magyar, francia) együtt is benne vannak vmi Comenius projektben, és azon dolgoznak. Abba én is belesegítettem az Obstsalatos képeimmel, meg a megszerkesztett oldallal a nemzetközi Kochbuch-hoz. :)

Szerdán megyek a 2-osokkal egy cseppkőbarlangba Márton-napi felvonulni. Erről már írtam is, talán annyit, hogy félek a rókától. :) Mostanában már a helyi járatokon is rosszul szoktam lenni :S

Remélem megelégedtek ennyi írással is.

Pussz mindenkinek így 2 hónap távlatából :)

Frau Molnár :)

1 megjegyzés:

  1. Na, végre! :D
    Azért jól meg lehetnek veled elégedve, ha te helyettesítesz! Remélem eredményes volt a bekeményítés!
    A Cafe meg remélhetőleg nem lesz annyira spúr, mint eddig. A próbanap után kívánom neked, hogy dőljön a lé!
    A cseppkőbarlangos felvonulás biztos jó lesz. A róka meg jobban jön, ha előre félsz tőle. (Amúgy nem csak ropit lehet enni, a csipsz is remek!!!)
    Megelégszünk ennyivel, jó, hogy jelentkeztél.
    Továbbra is minden jót!!!!!

    VálaszTörlés