Oldalak

2010. november 13., szombat

5 nap

és kiderül, hosszabbítják-e, és ha igen, hány héttel a szerződésemet. Amitől függ, hogy hány asszisztens (magyar) szeretné hosszabbítani a kint létét. Ennek függvényében ítélnek meg heteket. Így nagy valószínűséggel hosszabbodik az enyém, de az nem biztos, hogy az év végéig.

Az elmúlt két hét sűrűsége jól összemosta a napokat, és most eszméltem rá, hogy már november közepe lesz, és hogy kb. 1 hónap múlva repülök haza. :) A naptáram szerint 66 napja vagyok kint. :) Már olyan izgalommal kezdem várni, hogy hazamehetek, mint a gyerekek a Mikulást. :)
A keddi napi helyettesítésem egészen jól ment már. Azzal kezdődött ugyan, hogy a másik másodikból beállított 10 gyerek, hogy az osztályuk szét lett bontva, így ők jönnek ide. Kicsit elhűltem, erről nem igen tájékoztattak. De megoldottuk. 36 német gyerekkel dolgoztam úgy, hogy ebből 10nek volt saját feladata, amit persze nagyon nem csináltak, a beszéd jobban ment. :) A csend fogalma átértékelődött erre az órára, páran nyavalyogtak, hogy "es ist mir zuuu laut" én meg mondtam, hogy bocs, most szokj hozzá. :D Mindemellett ők is pofáztak, akik nyavalyogtak, szóval úgy voltam vele, nem érdekel, ennél többre nem vagyok képes: 3szor végigrágtuk a szabályokon magunkat, miszerint csendben és egyedül dolgozom, a saját feladatommal törődöm, aminek a következménye az lett, hogy leültek és folytatták tovább a csacsogást. Az a módszer, hogy akkor most mindenki feláll, itt nem működik, mert hogy alapból nincs osztály vigyázz, így mikor mondtam, hogy akkor most mindenki feláll, nem is értették: kb. annak tudták be, hogy vmit akarok mondani, de magam sem tudom, mit, így letojtak :D A lényeg: túléltem, és ők is, kicsit zajosan, de 36 gyerekkel talán ez megbocsátható. :D

3 és fél napja szakad az eső. :)

Szerdán áztam el először, mikor visszatértünk a lampionos felvonulásból. Hát, elég rövidke volt maga a felvonulásos vezetés, a cseppkőbarlangról nem is mesélt a vezető. Gyerekekre tervezett Márton-napi vonulás volt, főleg, ismered-e Szent Márton legendáját. Kezdődött azzal, hogy egy denevérnek öltözött csaj konstatálta, hogy világos lett a barlangjában, és hogy gyerekek vannak ott. És kezdődött ez a kérdezz-felelek játék a színészek és a gyerekek között... :D Majd a barlangon végigmenve jött egy zenész, akit koldusnak hittek a gyerekek, aztán a várva várt koldus is megjelent és végül a "daliás" Márton katona is, akit mindenképpen már Szent Mártonnak mondtak a kölkök. :D És véget is ért a vonulás. Az összes lampionnak annyi lett, mind elázott az esőben, meg én is, amíg hazatekertem.



Csütörtökön, mivel elaludtam, így bicóval mentem egész a  suliig. Ez azért különleges, mert 1 hónapja csak a buszig tekerek el. Gyönyörű őszi volt az idő, és tök jó volt újra az erdőn meg a földeken keresztül menni. Láttam, hogy a birkák ott vannak mellettem kiterelve a mezőre, és egy kutya, nagyon komolyan véve a feladatát, őrizte is a nyájat: nagyon édesek voltak. :)
Aztán úgy délután fele kezdett is beborulni, keményen fújt a szél, és így, mire hazaértem, a kabátom ujjából csavarni lehetett a vizet.

Tegnap és ma is folyamatosan esik, úh. nem kívánkozom ki, de ma már nem ártana levegőznöm. Mindamellett, hogy téli csizmát és farmert kéne vennem, ezek egészen sürgős dolgok, mert a csizmám beázik, a farmerom meg megreccsent. (nem nevetni :))


És felétek, kedves blogkövetők, mi a helyzet? Szívesen olvasnék továbbra is pár sort, ha van időtök írni!


Üdv mindenkinek

6 megjegyzés:

  1. Na, remélhetőleg, sikerül a hosszabbítás.Azért biztos érdekes volt ez a barlangos Márton napi dolog.Megreccsent farmer, hmmm... Ismerősen hangzik! :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. http://www.keptelenseg.hu/allati/hol-aludjon-a-macska-38911

    VálaszTörlés
  3. Hajni: természetesen a roppant erős combizomzatom reccsentette meg a farmert :D

    VálaszTörlés
  4. hali.

    36 gyerek?!?!?!? Rémálmomba se!!!:DDDDDDDD
    Hogy bírtad, én szerintem mint az Óvóbácsiba felálltam volna az asztalra és üvöltöttem volna!:DDD

    no, nem is tudom minek örülnék, ha nem hosszabbítják meg a szerződésed, mert akkor végre hazajössz, és nem fogsz hiányozni, és dumálhatunk, meg mászkálhatunk együtt (anyuék is hiányolják a "kis kosztost", vagy ha hosszabbítják a szerződésed, és akkor tovább boldogítod a németeket, és kint lehetsz szeretett közegedben, de akkor meg is tudlak látogatni és megvendégelsz és át is tudunk ugrani Hollandiába!!!:DDDD
    Arra a döntésre jutottam, hogy jó lesz ha még maradsz egy kicsit, mondjuk májusig, mert akkor te is örülsz, hogy még gyakorolhatsz a német gyerekkel, és szívhatod magadba a kultúrát, és akkor nekem is jó lesz, mert átugorhatunk Hollandiába és haza is jössz. :D a lényeg, hogy én örülök annak is ha maradsz és annak is ha jössz!!! Azért jó lenne már skypen beszélni, tudod, hogy én egész nap a gépet lesem, és ilyenkor már nincs erőm bekapcsolni.

    VálaszTörlés
  5. Jaaj, Krisztám, hát mi mindig elkerüljük egymást! :((( Pont kaját készítettem, meg ettem, mikor kerestél ma :( Jaj, igazán megható, hogy hiányzom, hidd el, te is, nagyon, és akármilyen furcsán is fog hangzani, de az egész otthon hiányzik már! Most, hogy közeleg, hogy megyek haza, olyan izgatott vagyok tényleg! Számolom vissza a napokat, és nem is telik el nap a nélkül, hogy ne gondolnék arra, milyen jó is lesz otthon lenni. :) És egyelőre én sem tudom, mi lesz a jobb: ha hosszabbítják a szerződést vagy ha nem... mert most egyelőre tényleg úgy vagyok, hogy jó lenne már otthon lenni. Aztán meglehet, hogy a 3 hét otthonlét elég is lesz :D Neem, csak viccelek. De természetesen, ha tovább maradok JÖNNÖTÖK KELL, és nem csak nektek, minden ismerősömnek meg kell akkor engem látogatnia, mert nehéz lesz újra elszakadni egy jó pár hónapra. Majd csinálunk beosztást, és minden hétvégén lesz látogatóm :D Persze, ha maradok.
    Holnap kávézó: ja igen, mert hogy dolgozom a Kleines Café Budapestben, és már nem olyan kevés pénzért. Megyek is kipihenni magam.

    Pussz Pussz Pussz mindenkinek!!!!

    VálaszTörlés