Oldalak

2011. január 12., szerda

Újra kint

Jelentkezem, habár nem történt egyelőre semmi különleges, mondhatom minden változatlan. Ez akár jót is jelenthetne, de inkább felbosszant, főleg, mert az eddig is irtó "makulátlan" otthonunk most már végképp' undorítóan néz ki. Ami nem lenne addig baj, ha ezen rajtam kívül más is változtatni szeretne. De nem így áll a dolog. És ettől rohadt ideges vagyok... Mivel semelyik delikvenssel nem vagyok most már képes emberi hangon beszélni, így levélben közöltem velük, hogy élvezik a mocsokban való éldegélést?! Amire a válasz az volt, hogy amiből ma reggeliztem tányérból, és nem mosogattam el 16h-ig (azaz mostig) rátette (sejtem Katharina) ezt a cetlit, gondolom jelezni akarta, hogy én mit "pofázom". Nem mintha (számomra) egyenértékű lenne a reggeli mosatlan a 3 hete ki nem vitt szemétdombbal, mocskos-foltos asztallal és az összecsinált WC-vel.
És a közlekedésből is elegem lett, méghozzá már hétfőn! :) Állunk reggel az emberekkel a buszmegállóban, jön a busz, de nem áll meg, hanem továbbhajt. Majd rá jó 10 percre (így eleve lekéstem a vonatcsatlakozást) jön egy szintén 439-es, de E busz (Ersatzwagen). Erre feltömörültünk, ez is igénybe vett vagy 5 percet, míg bepaszírozta oda magát az a sok ember. Na aztán, egy megállóval az előtt, ahol nekem kéne leszállnom, elkanyarodott egy tök más irányba a busz. Mert ez, mint így utóbb kiderült, a sulisoknak jött pótbuszként. Fasza, mi? De a normális meg meg sem állt... Úh. ez a két dolog rávitt arra, hogy nézegettem lakásügyben olyanokat, ahonnan átszállás nélkül is meg tudom közelíteni a sulit és ha megfizethető, ne is legyen lakótárs! Persze, ha lakótársas az is, arra nem tudok oly nagy mérget venni, hogy ők sem dzsuvásak.
Ez a roppant jó, depresszív hangulatom a mai magyar órámra is kihatott: sorba ültettem le a gyerekeket, mert nem tudtak viselkedni tánc közben, amit előtte persze vagy 2-szer elmondtam, hogy ha nem figyelnek és őrültek, akkor vége. Bazi kemény vagyok. :) Utána meg kaptak túró rudit, de csak azért, mert ma fog lejárni a szavatosságuk :D
No, hát hirtelen ennyi. A bejegyzést pár háztartási gyöngyszemmel tarkítanám. CSAK erősidegzetűeknek ajánlott!





 A felső polc kivételével az mind szemét.

Sajnos visszatükröződik, de kb. mintha zsírt kentek volna végig rajta.

1 megjegyzés:

  1. Khhmm... legjobban a budi vágta ki a biztosítékot nálam, hát az ropis eset...
    Átfutottam csak amit írtál, és gondoltam, micsoda kukacos alak vagy. De most, hogy a képeket is látom...
    Amúgy, helyes, csak "bazikeményen"!

    VálaszTörlés