Oldalak

2011. január 24., hétfő

tudom...

Hogy már megint eltűntem a Föld színéről, és az olvasótáborom is el fog veszni, elnézéseteket kérem!

Hogy miért nem jelentettem eddig, annak egészen egyszerű az oka: be vagyok fordulva, amin igyekszem nagyon nagy erőbefektetésekkel változtatni. Nincs kedvem kimozdulni, állandóan aludnék, és tömöm magamba a csokoládét- ilyen már nagyon rég volt. Ebből érzem, hogy nem vagyok igazán jó formában. És erre még tényleg rájön ez a szutyok idő...
A bennem lévő változások mintha megindulni látszanának, a környezetemé döntésemre nem fognak. Sok huzavona, mérlegelés után döntöttem, a mellett, hogy nem költözöm. Azt hiszem erősen befolyásolta a döntésem az, hogy most ilyen nyomott vagyok. Szeretem ezt a lakást, a többieket meg megpróbálom tényleg nem figyelembe venni, sőőt.

A suliban sem változott semmi: néha ne tudom, ha nem nézelődnék annyit és bukkannék rá olyan dolgokra, hogy be vagyok osztva bizonyos osztályokhoz segíteni, akkor mégis hogyan jutna tudtomra az info?!
A múlt heti Koch és Back AG borzalmas volt, de valami iszonyúan. Palacsintát sütöttünk: az én csoportomban volt Süleyman és egyik testvére, akik nem bírnak kivárni semmit, és kapkodnak (ez igen jó, főleg, hogy forró olajjal dolgozunk...) és nem tudok elmondani, befejezni egy mondatot úgy, hogy ne szóljanak bele. Mert hát mire eszembe jut végre, hogy mondjuk azt, hogy megfordítjuk a palacsintát (nem drehen, ahogy én gondoltam, hanem wenden), azt képtelenek kivárni. Mindemellett ki-be rohangáltak a konyhából, nem értem, hogy miért és egyáltalán, és a palacsintasütő is szar volt, na szóval ez úgy zusammen betett nekem. Nem tudom, mit alkotunk majd most csütörtökön, de már most "várom".

A belvárosban, mióta visszajöttem, nem voltam :S elég nyomi vagyok... tudom.

Ma Marionéktól kapott hamit vacsiztam, ezt:

A végére egész finom lett, az elején csak a kömény ízt éreztem: mondanom sem kell egyik "kedvencem" :)

Igyekszem érdekesebb dolgokat csinálni és azt még érdekesebben megírni, de hogy más is esélyes legyen a blog-Pulitzerre, kellenek ilyen bejegyzések is ;) :)

4 megjegyzés:

  1. Most látom a cetlit: nem azért, de az "Appetit" az nem két -t?! Azt hiszem túl tanítjuk mi a magyar gyerekeket német helyesírásból :)

    VálaszTörlés
  2. Na de OOOrsi! Nem lehetsz befordulva!
    Befordulás ellen nézd meg ezeket a videókat:
    http://5b.hu/cuki/a-macsek-aki-nyul-akar-lenni/
    és az örök röhögtető:
    http://www.youtube.com/watch?v=XfF8u6Njmmw&feature=related
    Appetit ide, vagy oda, a lényeg a jó íz! (A köménytől kiráz a hideg.)
    A gyerekekkel csinálj kókuszgolyót, az egy veszélytelen süti. :-)
    Blog Pulitzer = K. H....... :D :D :D

    VálaszTörlés
  3. http://www.nosalty.hu/sport_szelet_recept_1856

    http://andi1976.gportal.hu/gindex.php?pg=28688728

    VálaszTörlés
  4. Oh, Hajni, nagyon aranyos vagy, hogy keresgettél nekem recepteket! Tök jók. Na majd felvetem, hogy a forró olaj helyett mi lenne, ha.. :)

    A macska is szuper, most hiányom is támadt Boris baritonjára...

    VálaszTörlés