Oldalak

2011. január 18., kedd

Változások

Ma egészen érdekesen alakult a napom, pedig nem ígérkezett túl izgalmasnak. Ugyebár itthon vagyok, már egész jól mozog minden irányba a karom, hátra még nem tudom teljes egészében kinyújtani, de igyekszem. Aki lemaradt volna az infokkal- becsípődött az ideg a al vállamba, aztán már gondolom az izmaim is görcsbe rándultak, mert nagyon fájdalmas volt. Kaptam injekciókat meg gyógyszert, most már tényleg jobb.

Szóval az izgalmak akkor kezdődtek, amikor is Marion bekopogtatott azzal a céllal, hogy nem hosszabbítottuk a szerződést, és hogy akkor most megtesszük. Ciki volt, mert én meg már a költözést fontolgattam, csak addig nem akartam szóba se hozni, míg nem volt tuti. Na a lényeg, nem akartam úgy aláírni bármit is, hogy nem is tuti, hogy maradok. Így színt vallottam: mondtam, hogy lehet, elköltözöm. Annyira nem lepődött meg, gondlom, mivel Katharina legjobb barátnője a lánya, így már hallhatott egy s mást. Kérdezte, hogy azért, mert itt gondok vannak? Én sem lepődtem meg annyira a kérdésén, mivel gondoltam, hogy akkor már ezt is hallhatta. Mondtam, részben. Nem volt kiakadva, és mondtam, hogy persze nem akarok nekik gondot okozni ezzel. mondta, áá, dehogy, és amúgy valószínű, hogy Julia (lányuk) szeretne beköltözni. Oh, ez viszont meglepett. Mondta nekem Marion, hogy akkor viszont nincs a számára Hotel Mama (vagyis külön mosás, külön konyha stb.) Ezen jót nevettem magamban. Mert hogy J. -val pedálozik mindig K., hogy még ő sem takarította ki sose a zuhanyt! :D Na, akkor hajrá! Így valójában rájöttem, irtó jó helyzetbe kerültem ezzel. Mert ha kiköltözöm, már van nekik emberük, ha nem, akkor meg van még fedél a fejem felett, és ők is kapják a pénzt. Mondtam Marionnak, hogy a héten Bescheid sagenelem neki, hogy akkor hogy is lesz tovább. Ma felhívom Ilka kolleginám barátnőjét, mert ő tud 3 helyet is: 1-et Unna központjában (ez lenne a legkirályabb) és 2-őt Holzwickedében, ahonnan viszont közvetlen buszjárat van a sulihoz.

És akkor még két adalék drága lakótrásaimról:

- valamelyiknek sikerült kiégetnie a törölgetőrongyomat úgy, hogy lapgáztűzhelyünk van. Persze, nem szólt róla az illető, mert tegnap vettem észre, h. lyukas

- mentem ma le mosni, és amit hazautam előtt frissen vettem öblítőt, annak a 3/4-e elfogyott (nincs is új véve) és kemény 2 db mosótablettám maradt (ezt se pótolták) Hát ne legyek ideges?!

Remélem mindenkivel a legjobbak történnek. Én vettem most egy négylevelű lóhere magot, és elültettem, hátha segít. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése